Beste allemaal,

Na al onze inspanningen, afwegingen, overleggen, adviezen, meten en plakken, kunnen we vertellen dat het is gelukt om met ingang van dinsdag 12 mei, weer beperkt te openen. Zoals aangekondigd, vooralsnog, twee middagen.

Dinsdag- en vrijdagmiddag van 12.30-16.00.

Alle vrijwilligers hebben geïnventariseerd onder onze bezoekers wie hiervan gebruik wenst te maken. Na deze inventarisatie, heb ik op basis van verschillende criteria, deze mensen benaderd, om afspraken op maat te maken. Zij zijn hiervan apart op de hoogte gebracht. Als je dus geen bericht van mij hebt ontvangen, is dat omdat je dit of zelf hebt aangegeven, of het netwerk heeft een negatief advies uitgebracht, óf ik heb gedacht dat het risico te groot is, om nu al naar het Odensehuis te komen. Omdat er veel tijd in het maatwerk gaat zitten, lukt het me niet iedereen hierover apart te berichten. Mocht je vragen hebben, of denken dat ik andere overwegingen mis, laat me dit gerust weten. Dan kijken we naar de persoonlijke situatie. Bel of mail me hierover.

Goed om te weten dat we binnen het Odensehuis een corona-werkgroep hebben samengesteld (coördinator en 2 bestuursleden), die elke maandag met elkaar afstemmen, evalueren, ons laten adviseren, en bijstellen.

Voor vragen, tips of suggesties, kun je ons mailen of bellen (info@inloophuisandante.nl , 06-19197810).

 

Ik wil jullie nog attenderen op de mogelijkheid, dat ik elke woensdag van 10-14 aanwezig ben in het Odensehuis. Daar ben je welkom voor een praatje, advies of informatie. Denk eraan, om dit vooraf wel even af te spreken, om te voorkomen dat er teveel mensen in de ruimte zijn. Deelnemers, naasten en vrijwilligers kunnen hier gebruik van maken.

Is er een wens voor individueel contact of activiteit, laat me dat ook weten. We hebben vrijwilligers en studenten die bereid zijn om dit, met gewenste maatregelen, te ondernemen. Denk aan een wandeling, samen zingen, een praatje…

Hieronder volgt een lijst met relevante documenten, voor verdere informatie:

Hartelijke groeten,

Karin Meijer